• SUBARU MOTORS TRADING S.R.L

Tehnologie – Subaru Levorg

MOTOR TURBO 1,6 LITRI CU INJECTIE DIRECTA

Noul DIT de 1,6 litri, cel mai recent adăugat la seria de motoarelor SUBARU BOXER, reprezinta o imbinaree armonioasă intre performanță, eficiență și emisii scazute. Combinația dintre injecția directă și turbocompresorul Twin-Scroll garantează atât puterea mare, cât și consumul redus, în ciuda cilindreei mai mici.

MOTOR TURBO SUBARU BOXER 1.6 DOHC CU INJECTIE DIRECTA

PUTERE MAX.:

125 kW (170 cp) la 4800-5600 rot/min

CUPLU MAX.:

250 Nm la 1800-4800 rot/min

CONSUM MIXT :

6,9 – 7,1 l/100 km

EMISII DE CO2:

159 -164 g/km

1. PADELE PENTRU SCHIMBAT VITEZELE LA VOLAN

Transmisia automată LinearTronic CVT, prin intermediul padelelor de pe volan, poate fi schimbată rapid în modul manual cu șase viteze definite electronic – o experiență cu adevărat sportivă de conducere.

2. SI-DRIVE

Cele doua moduri ale sistemului Subaru Intelligent-Drive : „Intelligent” și „Sport” permit șoferului să ajusteze momentul motorului și al transmisiei . Modul „Inteligent” se concentrează pe eficiență iar modul „Sport” catre putere deplină.

TEHNOLOGIA CENTRALĂ SUBARU

MOTORUL SUBARU BOXER: PERFECT ECHILIBRAT

Cele două rânduri de cilindri ale motorului BOXER sunt poziționate unul față de celălalt la un unghi de 180 °. Există astfel o construcție plată a motorului, care conferă vehiculului un centru de greutate scăzut și o distribuție echilibrată a greutății.

ECHILIBRAT NATURAL

Spre deosebire de motoarele in linie și in V, la motorul BOXER, pistoanele isi compensează reciproc forțele, ceea ce duce la funcționarea cu vibrații mici. Contragreutatile nu mai sunt necesare, reducând astfel greutatea și complexitatea motoarelor.

CENTRU DE GREUTATE SCAZUT

Toate părțile mobile, cum ar fi arborele cotit , pistoanele, bielele, axele cu came și supapele, au o poziție orizontală în motorul BOXER și sunt amplasate cât mai jos posibil. Aceasta conferă vehiculului un centru de greutate scăzut, ceea ce reprezintă avantaje incontestabile pentru dinamica conducerii.

CUTIA DE VITEZE AUTOMATA LINEARTRONIC

Un autoturism cu tracțiune integrală – a fost un concept cu totul nou, prezentat lumii sub numele Subaru. Apoi a schimbat percepția publică a tehnologiei all-wheel-drive pentru totdeauna. Această tendință continuă cu cea mai recenta cutie de viteze automata cu variație continuă Linear Tronic, care este instalata în Levorg. Această cutie de viteze compacta stabilește noi standarde în confort, precizie și vivacitate.

EFICIENTA IN ORICE MOMENT

Transmisia LinearTronic a modelului Levorg nu are stabilite rapoarte de transmisie la fel ca o transmisie automată convențională. În schimb, se foloseșc rapoarte continuu variabile astfel incat motorul sa ramana pe plaja optima de turatie pentru o acceleratie lină și eficienta.

VOLUM MAI MIC, EFICIENTA MAXIMA

Pentru creșterea eficienței și un design mai compact, transmisia automată Linear Tronic a fost dezvoltata de la zero pentru Levorg de catre Subaru.Componente importante, cum ar fi lanțul și variatorul , au fost optimizate pentru a asigura o dimensiune mai compactă și o utilizare eficientă.

Symmetrical AWD – SISTEM DE TRACTIUNE PERMANENTA

Sistemul de tractiune de la SUBARU Symmetrical AWD ofera cel mai bun control posibil și stabilitatea în condiții de conducere din cele mai solicitante datorită distribuției optime a forței motrice pe toate cele patru roți. Avantajele sunt evidente: mai multă siguranță în curbe, o mai bună tracțiune pe terenul alunecos și prin urmare o accelerație mai bună. Conducerea devine mai ușoară, mai sigură și mai plăcută.

1.SUSPENSIE INDEPENDENTA

Suspensia independentă a roților Levorg este proiectată pentru a filtra cât mai mult șocurile și vibrațiile și, în același timp, oferă șoferului un sentiment plăcut și constant de siguranță pe șosea.

2.VEHICLE DYNAMICS CONTROL SYSTEM cu ACTIVE TORQUE VECTORING

Pentru a preveni deraparea vehiculului în situații extreme, sistemul de control al dinamicii vehiculului (VDCS) monitorizează continuu și analizează diferiți parametri utilizând senzori. Atunci când mașina tinde sa derapeze , sistemul intervine acționând asupra comenzii motorului, distribuției cuplului , sistemului de tractiune AWD și a frânelor pentru stabilizarea vehiculului. Active Torque Vectoring, pe de altă parte, susține comportamentul neutru și agil al masinii, oferind mai multă putere roților exterioare în curbe.