• SUBARU MOTORS TRADING S.R.L

Siguranta – Subaru Levorg

Control total. În deplină siguranţă.

Siguranța este importantă. Pentru Subaru. Pentru cei care au dezvoltat și fabricat Levorg. Și cel mai important: pentru pasagerii săi. Am construit Levorg astfel încât el excelează în toate aspectele legate de siguranța! De la protecția ocupanților în accidente până la a evita vătămarea corporală: Tehnologia noastră face Levorg sa ajute conducătorul autosa ajunga la destinație in siguranta – indiferent de vreme sau tip de drum.

5 STELE LA TESTELE EURO NCUP

Subaru Levorg a obținut un maximum de 5 stele în testul de securitate Euro NCAP (European New Car Assessment Programme)

SIGURANTA ACTIVA

VEHICLE DYNAMICS CONTROL SYSTEM

Sistemul de Control al Dinamicii Vehiculului (VDCS) monitorizează continuu diferiți parametrii de conducere prin intermediul senzorilor. Sistemul active de distributie al cuplului motor, managementul electronic al motorului impreuna cu sistemul individual de franare pe fiecare roata intervin promt pentru stabilizarea vehiculului in cazul in care acesta are tendinta de a iesi de pe traiectoria ideala.

VIZIBILITATE OPTIMA

Cel mai important sistem de evitare a coliziunilor în orice model Subaru este șoferul. De aceea Levorg a fost conceput pentru a oferi cea mai bună vizibilitate posibilă, fără insa a compromite rezistenta caroseriei sau siguranța.

SISTEMUL DE FRANARE

Sistemul antiblocare frâne cu 4 canale (ABS), previne blocarea frânelor în caz de frânare bruscă şi este combinat cu sistemul de distribuţie electronică a forţei de frânare, care redistribuie presiunea defrânare faţă/spate atunci când autovehiculul este încărcat. În plus, Levorg beneficiază de forţă maximă de frânare într-o situaţie de urgenţă, datorită sistemului de asistenţă la frânare, capabil să furnizeze forţă superioară de frânare la apăsarea rapidă sau completă a pedalei de frână, şi datorită sistemului de frânare în caz de urgenţă, brake override”, ce permite frânarea chiar şi atunci când pedala de acceleraţie este apăsată în acelaşi timp.

ASISTENT FAZA LUNGA

Asistentul de fază lunga comută automat între faza lungă și scurta, în scopul de a îmbunătăți vizibilitatea pe timp de noapte și pentru a nu periclita traficul din sens opus.

ASISTENT UNGI MORT

Asistentul pentru unghiul mort ( Blind Spot Monitor ) monitorizeaza zona pe care soferul nu o poate vedea in oglinzi. Sistemul de avertizare trafic pentru mersul inapoi ( Rear Cross Traffic Assistant ) avertizează șoferul la părăsirea lentă a unui loc de parcare perpendicular , despre vehiculele din apropiere care se apropie.

SIGURANTA PASIVA

CORP DE SIGURANȚĂ

Ca si la fiecare model , Subaru merge mai departe decât de obicei pentru siguranța ta. Caroseria este construită astfel încât în cazul unei coliziuni frontale, motorul și transmisia actioneaza ca elemente de absorbție a energiei care alunecă sub compartimentul pasagerilor. Un alt element care vă va permite să conduceți Levorg chiar mai liniștiti.

AIRBAG

În cazul unei coliziuni, pasagerii sunt protejat de o varietate de caracteristici de siguranță, inclusiv airbag-uri frontale și laterale și airbag-uri cap față și spate și un airbag pentru genunchi. În scopul de a menține ocupanții ferm în locurile lor, centuri pretensionate reglabile pe înălțime sunt integrate în benzile pentru scaunele din față, centuri de siguranta cu limitatoare care protejează zona toracică. Într-un impact din spate riscul de rănire al coloanei cervicale este redus semnificativ , cu ajutorul tetierelor rabatabile și zone de absorbție de energie ale arcurilor din scaune.

TETIERE ACTIVE

Reglabile în înălțime și înclinare, tetierele sunt concepute pentru a oferi cea mai mare siguranță pentru șofer și pasageri de diferite staturi.

SCAUNE FATA

Scaunele din față sunt concepute nu numai pentru un confort optim ci ajută la reducerea riscului de apariție a șocurilor în anumite tipuri de coliziuni.

CADRE DE RANFORSARE

Cadrele de ranforsare in forma de cerc intaresc habitaclul de la acoperis la portiere, stalpi si podea. Acest design contribuie la dispersia si disiparea energiei de impact, protejand pasagerii in caz de coliziune. Zona deformabila frontala este parte integranta a cadrului, in timp ce sistemul cu suport pendular pentru motor si suspensie fata este conceput sa contribuie la mentinerea acestor componente cat mai departe de habitaclu in cazul unui impact frontal.