• SUBARU MOTORS TRADING S.R.L

DRUMUL ESTE LOCUL TAU DE JOACA.

Condusul unui model SUBARU BRZ înseamnă mai mult decât utilizarea unui mijloc de transport. Condusul lui se transforma in pasiune. Siguranta oferita de directia precisa și echilibrul interesant vă permit să vă perfecționați tehnica de abordare a curbelor : virati rapid , îndreptați-vă catre apex si accelerați rapid la iesirea din curbă. Odată ce ați cunoscut modelul SUBARU BRZ, sofatul va deveni unul dintre cele mai placute momente din viața dvs.

Perfect echilibrat

Structura rigidă și ușoară permit un comportament dinamică uluitor, insa nu in detrimentul confortului. Cockpit-ul a fost consolidat pentru a asigura, împreună cu calibrarea sportivă a suspensiilor, reacții rapide ale directiei, precum și o stabilitate excelentă și un confort sporit. Distribuția greutății pe partea din față a mașinii contribuie la agilitatea și echilibrul, indispensabil unei mașini sport.

Transmisie sportiva

Într-o simetrie perfectă, masele motorului SUBARU BOXER sunt distribuite exact pe axa arborelui cardanic, garantând stabilitate și agilitate maximă. În plus, tracțiunea pe spate permite instalarea motorului mult în fata cockpit-uluii, ceea ce asigură controlabilitate în curbe. Adăugați la aceasta un șasiu sport cu un sistem de direcție nou dezvoltat care reacționează cu o precizie uimitoare.

Diferential Torsen

Comportamentul bun in curbe al modelului SUBARU BRZ se datorează în mare parte si diferențialul Torsen cu alunecare limitata . Acesta asigură cea mai bună tracțiune în curbele de orice natură și astfel o controlabilitate precisă.

MĂSURAT ÎN EXCITARE.

Motorul SUBARU BOXER este o adevarata sursă de plăcere. Puterea sa este eliberată spontan și crește liniar chiar și la turații ridicate. Frânele, manevrabilitatea și direcția sunt la același nivel: proiectate pentru a oferi soferului un control precis.

Motorul SUBARU BOXER

Motorul de 2,0 litri este instalat cat mai jos in compartimentul motor insa și cât mai aproape de cabină. Este primul motor SUBARU cu injecție directă, ceea ce aduce beneficii semnificative atât în ceea ce privește performanța, cât și eficiența. Astfel, a fost creată o mașină sport unica care ofera o experiență incomparabilă de conducere.

Centru de greutate scăzut

Cu cât centrul de greutate este mai scăzut, cu atât vehiculul se ‘lipsește’ mai mult pe drum. Acest lucru se aplica si modelului SUBARU BRZ : centrul de greutate este la numai 46 cm de la sol datorită arhitecturii motorului SUBARU BOXER construit plat. Rezultatul: un comportament echilibrat, previzibil, interesant si fiabil.

SUBARU BOXER 2.0 DOHC

PUTERE MAX.: 147 kW (200 cp) la 7000 rot/min
CUPLU MAX.: 205 Nm la 6.400 – 6.600 rot/min
CONSUM MIXT : 7,8 l/100 km
EMISII DE CO2: 180 g/km

Suspensie de inalta performanta

Setarea suspensiei foarte avansată permite SUBARU BRZ să-și exprime agilitatea. În partea din față, suspensiile MacPherson lasă un loc generos pentru ca motorulul SUBARU BOXER sa fie instalat cât mai jos posibil. În partea din spate, suspensiile optimizează tracțiunea în accelerațiile din curbe. Astfel , comportamentul sportiv se combină cu un nivel de confort plăcut,surprinzător.

Noul spoiler din aluminiu este mai amplu, îmbunătățeștind astfel aerodinamica și oferind modelului SUBARU BRZ un aspect sportiv și mai agresiv. Acesta conduce aerul mai eficient în spatele mașinii, mărind stabilitatea la viteze mari.