• SUBARU MOTORS TRADING S.R.L

Echilibru natural

SYMMETRICAL AWD

aderenta carosabil - subaruAtunci cand vorbim de manevrare sigura si de stabilitate in conditii normale sau nefavorabile, sistemul de tractiune integrala Subaru Symmetrical AWD va fi intotdeauna superior altor sisteme cu tractiune pe patru roti. In aceste conditii, calitatile innascute, puse la incercare in cursele de raliuri va vor inspira sa conduceti masina asa cum doriti – chiar si atunci cand conduceti cu viteza pe drumuri accidentate sau alunecoase, acolo unde tractiunea ar putea fi cu usurinta compromisa. Inca o data, este vorba de placerea de a conduce cu deplina incredere autovehiculele Subaru. In cazul sistemelor oferite de alti producatori, aparitia unor nivele scazute de tractiune determina activarea unui sistem de control al tractiunii, spre deosebire spre sistemul AWD. Acest lucru poate duce la instabilitate in viraje pe drumuri ude sau alunecoase. Subaru considera ca prima arma de aparare ar trebui sa fie intotdeauna sistemul Symmetrical AWD, care ofera maximum de aderenta in orice situatie. Cu toate acestea, stim ca uneori un sofer se poate intalni cu o situatie care necesita manevre bruste si violente de evitare a pericolului. In cazul in care reactia este intarziata, volanul poate fi rotit extrem de repede pentru a evita pericolul. Acest lucru ar putea genera apoi o rotire.

sistemul Subaru de control al dinamiiSistemul Subaru de Control al Dinamicii Autovehiculului*

Acesta este momentul in care Sistemul Subaru de Control al Dinamicii Autovehiculului intra in actiune. Ca o completare la siguranta permanenta oferita de Sistemul AWD, acesta actioneaza ca un scut in caz de urgenta, activandu-se doar cand este cu adevarat nevoie de el. Senzorii monitorizeaza viteza autovehiculului, deschiderea supapei de admisie, acceleratia laterala, rata de deviere, treapta de viteza, starea sistemului de franare, unghiul volanului- analizand situatia efectiva de condus. Apoi, un computer coordoneaza simultan distributia cuplului, puterea motorului si sistemul de franare ABS- franand rotile din fata, sau atat rotile din fata cat si cele din spate, pentru a nu permite rotirea autovehiculului. Nimic din toate acestea nu micsoreaza placerea de a conduce un Subaru. Chiar daca Sistemul de Control al Dinamicii Autovehiculului nu isi face simtita prezenta, este linistitor sa stii ca este acolo cand ai nevoie de el.
* Disponibil la anumite modele